2012

Näe. Den funkade inte för mig. Katastroffilmen som blivit en succé med bra skådisar och bra teknik, var för mig bara en katastrof. För att en film ska funka, måste karaktärerna i filmen etableras. Om jag inte bryr mig om karaktärerna, så bryr jag mig helt enkelt inte om i fall de trillar ner i någon spricka eller blir överfallna. Alla filmer, även action, MÅSTE få oss tittare att bry oss om de personer som filmen handlar om. Annars bryr vi oss inte.

Lämna en kommentar

Filed under Populärkultur

Kommentera

