VARNING! lenalidfalkman.se är inte jag!

Detta är min gamla hemsida. År 2011 skapade jag domänen lenalidfalkman.se och fortsatte att blogga där. Under förra året var jag inaktiv då jag var sjuk under graviditet och när Ellinor dök upp. Jag missade då att domänen såldes.

Märkligt nog har någon köpt domänen och fortsätter att skriva som jag – men gör reklam för ett känt spelbolag.

VARNING! Detta är inte jag! Det är extremt obehagligt att någon använder mitt namn och har skrivit texter som tydligt är kopplade till mig och min blogg – som Almedalen, retorik och föreläsningar.

Återkommer med ny blogg så snart jag kan!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

